חופשה עם רכב שכור בארצות הברית
השכרת רכב בארצות הברית היא אחת הדרכים הנוחות ביותר לטיול. עם אפשרות לקחת GPS במעמד השכרת הרכב, תוכל להגיע לכל מקום בקלות ובבטחה.
העדפותיו של הנהג האמריקאי קרובה למקובל בישראל.  רכבים גדולים, אוטומטיים המונעים בבנזין.

ההגדרה של רכב קטן בארצות הברית היא בדרך כלל מה שאצלנו ובאירופה מוגדר כרכב משפחתי. ההפרשים בין הרכבים בקבוצות ההשכרה השונות אינם גדולים, והפיתוי לקחת רכב מאוד גדול קיים תמיד. אנו מציעים לכם לא לקחת רכבים גדולים מדי ו/או SUV בגלל הוצאות הדלק. אם תכננתם מסלול טיול של כמה אלפי ק”מ, כדאי לבחור ברכב קטן יחסית. החסכון יכול להגיע למאות שקלים.
רוב הרכבים שימצאו בסוכנויות ההשכרה יהיו בעלי תיבת הילוכים אוטומטית. אם אתם לא מחפשים תיבה ידנית, תמצאו את זה רק ברכבי נישה מיוחדים ויקרים.

ניתן להשכיר מגוון רחב של רכבים, גדולים, קטנים, מפוארים ו-SUV (ג’יפים בעברית). המלצה אישית- לטייל בארה”ב ברכב שכור- רק עם רכב אמריקאי. בעונות מסוימות באזורים מסויימים – כדאי לשקול רכב עם גג נפתח (קבריולט) לחוויה מסוג אחר.

הקדישו זמן ואת המסלול לטיול הכינו מראש בבית. קחו בחשבון את כמות הק”מ שאתם יכולים לעבור ביום ואל תפריזו. קחו מפה וסמנו עליה את המסלול שאתם מתכננים לעבור בכל יום בטוש זוהר בצבע שונה.

נתונים כלליים על השכרת רכב בארצות הברית:
גיל מינימלי לנהיגה 2
גיל מינימלי להשכרת רכב 2
מהירות מותרת 55-65 מייל לשעה
מדינות שכנות קנדה, מקסיקו
רישיון ישראלי לתקופה של 12 חודשים מיום הכניסה למדינה
(הרשיון החדש בלבד) (מומלץ לקחת ר”נ בינ”ל בנוסף)

טיפים למטייל ברכב בארה”ב:

  • הכינו את המסלול מראש, בבית. לפי המגבלות שלכם.
  • קחו רכב קטן יחסית וחסכו בצריכת הדלק.
  • אם קשה לכם עם מפות- השכירו GPS ולימדו לתפעל אותו לפני היציאה מתחנת ההשכרה.
  • למרות הפיתוי להרגיש אמריקה, אל תבחרו רכב גדול מדי ובזבזני לטיולים ארוכים.