בתכנון הטיול לאיטליה, ודאי תרצה לבקר בערים הפופולריות בהן  ונציה, פירנצה, רומא וטוסקנה. ערים אלו עשירות במוזיאונים, מסעדות  ואטרקציות תיירותיות.

אתרי התיירות  והאטרקציות באיטליה כוללים  אמנות, מוזיאונים, ארכיטקטורה, מסעדות וכפרים ציוריים משולבים בנופים מרהיבים. מאמר זה סוקר מספר אטרקציות תיירותיות מהמפורסמות ביותר באיטליה.

אטרקציות תיירותיות ברומא
הקולוסיאום ברומא נבנה על ידי הקיסר וספסינו  Vespasiano ו נחנך בשנת 80 לספירה. הקולוסיאום נבנה על מנת לספק בידור לתושבי העיר ובו היו צופים בקרבות הגלדיאטורים המפורסמים. כיום ניתן  להיכנס לסיור במבנה עצום ומרשים זה ולהתרשם מהארכיטקטורה והעוצמה שאפיינו את הבניה הרומאית  הציבורית.

ברומא נמצאת גם מדינת הוותיקן ובה רצוי לבקר באתרי החובה בהם מוזיאון הוותיקן, הקפלה הסיסטינית, גינות הוותיקן, בזיליקת פטרוס הקדוש וכן בכיכר פטרוס הקדוש. לטיול בותיקן רצוי להקדיש לפחות חצי יום או אפילו יום.

פונטנה די טרווי  היא המזרקה המפורסמת ביותר ברומא. האגדה אומרת כי מי שזורק מטבע לתוך  בריכת המים יחזור לפחות עוד פעם אחת. פונטנה די טרווי נבנה במאה ה-18  והיא ממקומות התיירות הפופולרים ברומא. בשעות ערב האוירה הרומנטית משתלטת על אזור המזרקה וזוגות רבים באים לבלות שם.

הככר הספרדית והמדרגות הספרדיות הוא גרם מדרגות המובילות לכנסייה  דה טריניטה מונטי. בתחתית המדרגות נמצאת מזרקת הספינה. זו כיכר מאוד פופולרית בין תיירים וסוחרים מקומיים, בעיקר בחודשי הקיץ. עם זאת, יש להזהר בסביבת הכיכר מכייסים שמוצאים אף הם את פרנסתם באזור.

אטרקציות תיירותיות בטוסקנה
טוסקנה היא אחד מאתרי התיירות היפים ביותר בעולם. אזור זה כולל בתוכו את פירנצה, פיזה, לוקה ואת סיינה. בטוסקנה תמצאו את היצירות של הציירים הגדולים הרנסאנס, פסלים ואדריכלים, כמו ליאונרדו דה וינצ ‘י, מיכלאנג’לו .

מגדל פיזה הוא מגדל הפעמונים של הקתדרלה של פיזה שבנייתו החלה בשנת 1173. מיד לאחר שהבנייה החלה, המגדל התחיל לנטות לצד אחד בגלל האדמה הרכה שעליה נבנה.  המגדל שוב נפתח לציבור ב -2001 לאחר כ-12 שנים של שיפוץ מאסיבי. ישנם סיורים מודרכים במקום אותם ניתן לקחת. למתכננים לעלות יש אתגר לא קטן עם מעל ל-300 מדרגות המתפתלות במעלה גרם מדרגות צר.

בגלריה אופיצי שבפירנצה, ניתן להתרשם מציורים של בוטיצ’לי, ג’וטו, ליאונרדו, מיכלאנג’לו, פיליפו ליפי, רפאל, רמברנדט וציירים מפורסמים אחרים.

להשכרת רכב באיטליה לחצו כאן. למסלול של 8 ימים בטוסקנה בקרו כאן.