Route 1 - את הדרך יש לבצע מכיוון סן פרנסיסקו דרומה.

Route 1 - את הדרך יש לבצע מכיוון סן פרנסיסקו דרומה.

לכל המגיעים לקליפורניה, יש לשריין כ-3 ימים לנסיעה על Pacific Coast Highway מסן פרנסיסקו ללוס אנג ‘לס. חשוב לבצע את הכביש בכיוון הנסיעה דרומה, שכן פינות העצירה והנוף המרהיב פונים לנתיב מסן פרנסיסקו ללוס אנג’לס.
כביש 1- מומלץ ברכב עם גג נפתח

כביש 1- מומלץ ברכב עם גג נפתח

שלושה ימים ישאירו לכם זמן כדי לחקור את השבילים והפארקים היפים לאורך קטע זה של הכביש. ניגודים מדהימים, הנוף ומזג האוויר משגע. הנוף המדהים מתחלף בדרמטיות בכל מעבר ממקום אחד למשנהו מחליף צבעים, עונות ותחושה בכל מספר ק”מ של נסיעה.
ההמלצה הכי טובה – לבחור לנסיעה הזו ספיציפית ברכב בעל גג נפתח (Convertible) ולהתחיל את הימים מוקדם, בנסיעה איטית וחוייתית ביותר.
על הכביש, הזדמנויות לפגוש להקות של בעלי חיים (רק לשים לב איפה כולם עוצרים ולעצור גם) כלבי ים,  אריות ים ועוד בחוף ליד סן סימיון (San Simeon).
בקרוב מאוד לסן סמיון ניצבת טירת הרסט. ליד עיירה קטנה עם חנות מדהים שהופך את הכריכים הגדול ביותר שאי פעם היה, למצמץ ואתה תחסר אותו אבל העיירה / הכפר הוא הצד החוף ויש לה המזח ששימש ידי האורחים הולך הרסט הטירה.
כל הנסיעה לאורך ROUTE 1 רצופה בהזדמנויות צילום מרהיבות. לאורך החוף יש המון שבילים, חופים ומערות שרק מחכים שתגלו אותם.
מקומות עניין:
  • טירת הרסט – (Hearst Castle) נמצאת על הר ומחדריה הרבים ניבט האוקינוס השקט. הטירה על שמו של איל התקשורת הנודע, וויליאם ר. הרסט, ויש כחמישה סיורים בתשלום מדי יום אליהם יש להזמין מקום מראש.
  • Carmel by Sea – עיר מקסימה קצת מיושנת אבל שווה את הביקור.
  • מונטריי – עיר תוססת עם קניון ענק (cannery) למי שלא יכול בלי להסתובב כמה שעות במרכז קניות.
  • סנטה ברברה היא עיר גדולה, יש להם חוף גדול ומזח וברחוב הקניות הראשי בוטיקים ומסעדות.
route-1-sealsroute-1
לחצו כאן לפרטים נוספים אודות השכרת רכב בארה”ב