כשאתם מתכוונים להשכיר רכב לטיול בחו”ל, מספר החברות שמציעות השכרת רכב גדול מאוד וכך גם התחרותיות. אנשים רבים נוטים להשאיר את השכרת הרכב לרגע האחרון, אחרי שסידרו את כרטיסי הטיסה והמלון.

הדבר הראשון שבטח תעשו כתחפשו השכרת רכב בזול יהיה השוואת מחירים. אולם, בניגוד למוצרים אחרים כגון נגן MP3 או מכשיר GPS, במקרה של השכרת רכב בזול – זול יכול להיות יקר.

ולמה אנחנו מתכוונים?

מעבר למחיר ההשכרה, עליכם לקחת בחשבון הרבה מאוד פרמטרים נוספים המתווספים למחיר הרכב. חלק מהם מתווספים על בסיס חד פעמי לכל תקופת ההשכרה, וחלק על בסיס יומי- על כל יום שאתם משכירים את הרכב.

המרכיב העיקרי והיקר ביותר להוספה, יהיה מרכיב הביטוח. ולכן, בבואכם לחשב את מחיר השכרת רכב השוואה מקיפה הכוללת את אותם מרכיבי ביטוח (התלוי אף בגיל הנהג- לדוגמא בהשכרת רכב לנהג חדש) ושאר התוספות (כגון השכרת כסא, שרשראות שלג וכו’). רק כך תוכלו לדעת שאכן קיבלתם את המחיר הטוב ביותר.

בהשכרת רכב בחו”ל, לעיתים ניתן למצוא “מציאות” ותעריפים הנראים לכאורה זולים מאוד. אולם, בהוספת הביטוחים המחיר עלול לקפוץ בכמה וכמה דרגות. מיותר לציין כי אם תדחו את ההחלטה ותבצעו את השכרת רכב בשדה התעופה, אתם עלולים לגלות כי ההיצע קטן והמחירים יקרים מאוד יחסית להזמנה מוקדמת מהארץ.

מה כן ניתן למצוא? בהשכרת רכב מבצעים ניתן למצוא מבצעי שדרוגים והנחות  – תוכלו לראות האם קיים מבצע מיוחד למדינה אליה אתם טסים וזאת בנוסף למחיר האטרקטיבי ביותר בשוק השכרות הרכב.